Lite statistik för mina kära läsare, allah uahkdfasjkfo!

Tino Sanandaji, civilekonom och doktorand i offentlig politik och ekonomi vid University of Chicago och numera ett känt namn på PI efter seminariet på ämnet mångkultur hos Axess nyligen, har en blogg där ett inlägg från februari i år förtjänar att uppmärksammas lite extra. Sanandaji visar en gång för alla vilka det är som ligger bakom dem dödliga terrorismen i Europa och allt prat om att ”det ska läsas på” kan således läggas åt sidan. Tidigare har han även konstaterat att det i dag finns tillräckligt med forskning för att dra säkra slutsatser om invandringens negativa påverkan på den svenska ekonomin.

Detta är en sammanfattning av inlägget Islamists caused overwhelming majority of terrorist deaths in Europe during last decade som hittas i sin helhet här.

Ser man till alla människor som dödats i terrorattacker i Europa och Nordamerika de senaste 10 åren, så utfördes attackerna till 97% av muslimska terrorister, eller 4703 dödade av totalt 4873. Merparten i 11 september ensamt. Men även om vi utesluter 11 september-attackerna, utgör andelen av dödsfall på grund av muslimsk terror 91%.


Källa:
http://politisktinkorrekt.info/2011/07/13/islamister-bakom-en-majoritet-av-dodlig-terrorism-i-europa/


Kommentarer
Postat av: Anna

Lilla hjärtat en sak ska du ha klart för dig, dra inte alla över en kant. Inom alla religioner finns det EXTREMISTER hoppas du vet vad det är. Och jag antar att du är svensk, alltså kristen, men kan absolut inte tro att du är troende alls eller har någon aning om vad din religion handlar om. Hur kan du hata så mycket? Du slösar så mycket tid, du är äcklig förjävlig. Terrorister är inte muslimer, du kan inte kalla dom muslimer för dom tolkar islam på ett EGET sätt och det dom gör går emot religion, det gäller även dom som stenar och mördar andra. Som troende, spelar ingen roll om du är kristen, muslim, eller jude, ska du inte döda, tro att du är större än gud, värdera andra mindre osv. De 10 budorden, du kan söka upp det :)

2011-07-23 @ 15:39:21
Postat av: hanna

sv; jag veeet alla e jättesöta , kan inte välja! :o jättesvårt =(

2011-07-23 @ 15:41:34
URL: http://hannabebo.blogg.se/
Postat av: Jane Doe

Du, spöket laban, jag har rätt att hata en religion som gör allt för att trycka ner och nervärdera mina personliga åsikter.

DU är äcklig och förjävlig och tro mig, jag vet att du MUSLIM får ljuga för icke-muslimer, DET STÅR I KORANEN.

DESSUTOM ÄR MÅLET FÖR ISLAM ATT BLI VÄRLDSREGERANDE OCH ALLA LÄNDER SKA STYRAS AV SHARIA-LAGARNA.



Sopa utanför din egen dörr först, tack.

2011-07-23 @ 15:52:11
URL: http://sanningenomislam.blogg.se/
Postat av: Jane Doe

Jag är agnostiker, men TILL OCH MED JAG VET att islam inte har några jävla budord. Skärp dig, Anna.

2011-07-23 @ 15:54:15
URL: http://sanningenomislam.blogg.se/
Postat av: Anna

hahaha oj här har vi en spå kvinna från det blå, jag är inte muslim jag är kristen protestant. Vad gör islam för att trycka ner dina åsikter? Och det målet kommer aldrig inträffa. Som muslim kan du vara en bra eller dålig människa. Som kristen kan du vara en bra eller dålig människa. Som jude och vad som helst, samma sak. Du är verkligen bedrövlig asså wow vem fan har uppfostrat dig?? Dom har en annan version av budord det heter bara inte samma sak. Och ja iran och vissa andra länder lever som på stenåldern med deras regler men so what vafan ska vi göra åt saken? Det drabbar som tur är inte oss, vi har frihet som tur är och det ska vi uppskatta. Jag tycker synd om tex kvinnorna som blir stenade men bara för en grupp gör så betyder det inte att ALLA gör det. Du är verkligen super trög, hatisk människa. Tro inte att du kan så mycket om islam när du inte vet vad innebörden är, du är hjärntvättad.

2011-07-23 @ 19:34:54
Postat av: Jane

Jag läser FAKTA och antar inte saker som du gör.

Att islamisering sker över hela Europa, sakta men säkert är något som du kanske har missat.

Vi har redan sharia-domstolar i Storbritanien och flera länder däribland SVERIGE har ändrat lagstiftningen för att "muslimerna" trivs inte.

Samtidigt säger islamska tv-profiler att kvinnan ska vara i köket och i KORANEN står det att en man får göra vad han vill och när han vill med sin kvinna.



Snälla Anna, om du inte kan se det, så kan jag inte hjälpa dig..

Måste dock säga, att för en kristen så pratar du ungefär på samma nivå som en muslim. Du har inte direkt kommit med något konkret.

Jag får alltså dra slutsatsen att du inte är kristen, utan muslim, som i detta sammanhang inte vågar stå för din religion eftersom du är så dålig på att argumentera, skulle du bara skämma ut islam.

Men tack för att du bidrar med din naivsm och dumhet.

2011-07-24 @ 00:18:28
URL: http://sanningenomislam.blogg.se/
Postat av: Stålmannen

Anna, självklart är inte alla muslimer islamister.

Men man kan inte blunda för att skrämmande många faktist är det. Och att även "den vanliga" muslimska befolkningen i många länder, t ex i England till väldigt stor del är för sharialagar. Något som inte ens du kan tycka är nåt vi vill ha i vårat samhälle.

2011-07-24 @ 01:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0